Dr. Tracey Burns
EBPO Švietimo mokslinių tyrimų ir inovacijų centro vyresnioji analitikė

Tracey Burns yra EBPO Švietimo mokslinių tyrimų ir inovacijų centro vyresnioji analitikė. Ji vadovauja įvairiems projektams, tokiems kaip Trends Shaping Education; 21st Century Children ir Innovative Teaching for Effective Learning. Jos naujausi leidiniai dirbant EBPO yra Atgal į švietimo ateitį: keturi EBPO mokyklinio ugdymo scenarijai (Back to the Future of Education: Four OECD Scenarios for Schooling); Švietimas skaitmeniniame amžiuje: laimingi ir sveiki vaikai (Education in the Digital Age: Happy and Healthy Children), 21-ojo amžiaus vaikų lavinimas: emocinė gerovė skaitmeniniame amžiuje (Educating 21st Century Children: Emotional Well-Being in the Digital Age).

Ji turi Kanados Makgilio universiteto bakalauro laipsnį ir JAV Šiaurės Rytų universiteto eksperimentinės psichologijos daktaro laipsnį.